Donderdag 11 Desember 2014

Jammer se GAT


Laasnag was ek sommer net gatvol ... eintlik gatvol verby. Toe post ek die volgende op my Facebook Wall.

Jammer se GAT
Laat my toe om sommer met die intrapslag my  verskoning vir kras taal aan te bied ... ek is bedonnerd oor die ding en soos dit enige moerige boerseun betaam, gaan mooi woordjies nou nie die regte boodskap oordra nie.

Ek gaan ook vrylik my taal vermeng want dis soos 'n moerige man praat ... nie tyd vir mooi woordjies soek nie.



Ek begin nou stadig maar seker gatvol raak vir die ewige rassisme stront wat elke Jan Rap en sy maat uitbraak.

Ek is 'n Afrikaner en ek is wit ... ek self het fokkol gedoen om dit te wees.

Ek is trots op my taal en trots op my geskiedenis.

Ek skel die wat nie trots op hulle herkoms is nie uit as veraaiers nie ... dit hulle besigheid as hulle waardeloos voel.

Ek steur my nie aan die wat met oordrewe skuldgevoelens, gevoelens wat by the way sommer aangeneem is want die meeste van hulle het ook geen fokken beheer gehad oor wat gedoen is nie ... maar nouja as gatkruip hulle hare agtertoe blaas ... go for it maar moenie van my verwag om ook soos jy te voel nie.

Ek was gebore in a politieke stelsel in wat ek not de fok ontwerp het nie en ook nie noodwendig goedgekeur het nie.

Ek het by die eerste geleentheid wat ek gekry het gestem dat dit moet eindig.

Die argitekte van Apartheid is onder die grond ... as jy so sterk voel oor verskonings, gaan grou hulle op en blixem hulle tot hulle jammer sê.

Ek het fokkol om voor jammer te sê met verwysing na die politiek.

Ek verwag ook nie elke swartmens moet jammer sê vir Bloukrans of die Kerkstraat bomme nie.

Ek verwag ook nie elke Engelsman moet jammer sê vir die konsentrasiekamp gruwels nie.

Ek is trots om deel te wees van 'n nasie wat a wilde woeste land getem het en duisende dinge gebou en gemaak het wat almal vandag nog die vrugte van pluk ... paaie wat hou, damme wat nie breek nie, kragstasies wat nie inmekaar moer nie.

Ek is trots daarop om deel te wees van 'n nasie wat grotendeels in God glo en waar kinders geleer was om mense en dinge te respekteer.

Ek is trots daarop om deel te wees van 'n nasie wat nie wag vir giftes en gawes nie maar weet dat harde werk en disipline beloon word.

Ek is trots daarop om 'n man te wees wat as 'n fokker by my huis inbreek om my en my gesin leed aan te doen, alles in my vermoeë sal doen om hom te stuit, al beteken dit ek moet sy keel met a knipmes afsny sonder om kak te voel daaroor.

Dis wat ek is ... en ek is trots daarop.

Ek is gatvol dat my kinders benadeel word deur politieke sisteme wat daarop gemik is om lamsakke en boewe te beloon en die hardwerkendes te benadeel ... vir dit moet die swartmense jammer sê want dis hulle wat die boewe bende instem, keer na keer al vir 20 jaar.

Gelukkig is dit ook so dat die Boewe Bende die belastinggeld mors op swierige wonings, blink karre, obsene salarisse en wilde partytjies in plaas van mediese dienste en onderwys te verskaf aan die wat vir hulle gestem het ... so Karma is nog met ons en die stemmers kry presies wat hulle verdien.

Nou gaan ek beskuit bak en fok die klomp slapgatte wat net wil preek of bedel.



Wel ek het nog so paar dinge om by te voeg ... dinge wat my bloed laat kook.

Ek is moeg om te hoor wat ons wittes kwansuis by die swartes gesteel het. Dit wissel tussen loutere stront en totale waansin. Maar kom ons kyk wat hulle steel ...

Hulle steel ons stede en dorpe en vernoem dit na hulle helde ... fokken slapgatte ... as hulle dan 'n held wil vereer hoekom bou hulle nie self 'n stad en vernoem hom nie ... nee, hulle steel ons s'n en vee ons helde se name af van die borde af ... ek wonder of daardie swart helde dan baie gelukkig voel oor hulle 'n gesteelde verering kry?

Hulle steel ons skole en dan fok hulle die stelsels so op dat dit ontaard in 'n losgat samedromming van rigtinglose kinders wat geleer word dat dit beter is om 'n GRANT te kry as om te gaan werk.

Hulle betaal jong meisies om swanger te raak en moedig hulle aan om sedeloos en roekeloos babies te kry terwille van 'n toelaag. 'n Toelaag wat betaal word met swaarverdiende belastinggeld. Hierdie enetjie gaan vir hulle grootskaals in die gat byt in die jare wat kom want simpel wiskunde vertel jou dat ongebreidelde vroumense kan baie vinniger teel as wat die ekonomie kan groei. So die geld vir die GRANTS gaan opraak.


Ek is moeg om te hoor hoe bevoorreg ons wittes is en was ... die wetters dink die ou regime het rondgeloop en grade, vaardighede en deursettingsvermoë uitgedeel ... Wel hulle gatte ... ek moes fokken hard werk vir elke ding wat ek vermag het. Ek is gefoeter op skool as ek nie my huiswerk gedoen het nie en later in die Staatsdiens moes jy in jou spore trap of jy word displinêr aangekla as jy nie jou werk doen nie. Later in my eie besighede moes ek planne maak hoe om dit te finansier en die bestuur ... geen fokken Staats Grants of Tenders nie.

Sit dit in julle pype en rook dit ... so sou my oupa gesê het.

Die ESKOM fiasko is presies die medisyne wat die sinnelose blixems nodig het. Hulle kan dit nie wegpraat of wegbelowe nie ... die krag is af en dit is dit.



Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

All comments are moderated. Thank you for your support. Your comment should appear soon ...